Rpahsera |روپاهسار

تیم انیمیشن سازی بازی سازی فوتوشاپیست و... تقدیم میکند

هدایت به بالای صفحه

Rpahsera |روپاهسار

تیم انیمیشن سازی بازی سازی فوتوشاپیست و... تقدیم میکند

با تکمیل فرم زیر به قید قرعه برنده جوایز ارزنده شوید

اعتبار از 2020-03-12 تا 2020-04-05

هدیه های ارزنده در انتظار شماست

یک دستگاه تلویزیون هوشمند 55 اینچ با کیفیت UHD 4K برای یک نفر، سه عدد ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 برای سه نفر، سه عدد هندزفری بیسیم Galaxy Buds برای سه نفر، ده عدد پاوربانک بیسیم برای ده نفر و اشتراک یک هفته ای فیلیمو برای تمام شرکت کنندگان*

با تکمیل فرم زیر علاوه بر شرکت در قرعه کشی محصولات ذکر شده در بالا، اشتراک یک هفته ای فیلیمو دریافت کنید تا در ایام تعطیل از دیدن فیلم بدون محدودیت لذت ببرید. جهت اطلاع از نحوه قرعه کشی و نتیجه آن صفحه رسمی اینستاگرام سامسونگ در ایران را دنبال کنید. (تاریخ قرعه کشی 17 فروردین)

1- نتیجه قرعه کشی از طریق ایمیل، تماس تلفنی، صفحه رسمی اینستاگرام سامسونگ و همین صفحه به اطلاع شما خواهد رسید. 2- بدیهی است فقط افرادی که به ما اجازه تماس بدهند (موافقت با ارسال محتوا) در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد. 3- هر فرد فقط یک بار می تواند ثبت نام کند. هر ایمیل و شماره فقط یکبار اجازه ثبت نام دارند. (شانس همه برای شرکت در قرعه کشی مساوی است) 4- تاریخ انقضای کد هدیه فیلیمو 15 فروردین می باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال با پشتیبانی فیلیمو تماس بگیرید. 5- سامسونگ مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده در فیلیمو ندارد. لطفا جهت اطلاعات بیشتر و شرایط استفاده به وبسایت فیلیمو مراجعه کنید. 6- بدیهی است فقط افرادی که به ما اجازه تماس بدهند (موافقت با ارسال محتوا) در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد. 7- رنگ جوایز ممکن است با آنچه در تصویر نمایش داده شده متفاوت باشد. 8- هر اکانت فیلیمو مجاز به استفاده از یک کد هدیه می باشد. 9- با توجه به محدودیت تعداد کدهای فیلیمو، سامسونگ میتواند بدون اطلاع قبلی ارائه کدهای هدیه را متوقف کند. این درحالیست که شرایط شرکت در قرعه کشی کماکان پابرجاست..

 

 

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید


 

 

بالا

اسکرول بار